keskiviikko 1. helmikuuta 2012

People help the people, and if your homesick, give me your hand and i´ll hold it

En oo puuhaillu tänää muut ku olin koulus ja päästii 1h aikasemmi, oon ollu koneel ja lakkasin kynnet :) huomen o ihan hirvee päivä koulus 8-15 arrghh :( Ooon kai tos koht Annikin kaa, mut ei tietoo viel mitä me tehää :) Tiial on tänää synttärit, Onnee sille !! vaik se ei varmaa nää tätä, mut ei se mitää :) mut en jaksa kirjotella muust, joten heips :)

 kesä, kaikki kuvat kesästä piristää mua ain :) <3!
 tauluni mun
Hih mun ihana kruunu, jonka sain synttärilahjaks viime kesänä :)<3
kynnet :) hemaisevat on juu <3 
 toi nälkäpeli on iha sairaan hyvä kirja ja toi on kakkososa, siit oon lukenu noin jtn 160 eilen ja tänää jatkan lukemista :) Sit noi Rick Riordanin kirjat on kans tosi hyvi esim. just nää Percy Jacksonit :) saatan lukee tollasen kirjan päiväs, jos on vaa aikaa lukee :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti