maanantai 12. maaliskuuta 2012

päiväpäivältä

Sori etten oo taas vähään aikaa kirjotellu, ku ei oo ollu aikaa :) Viimeviikol ei tapahtunu mitää erikoista :) keskiviikkon olin Viivinkaa niillä ja katottiin Lumottu leffaa, se oli tosi söpö leffa ja komeit miehiiki siit löyty. Viikonloppuna en tehny mitää, paitsi mun piti olla Iinan kaa, mut se vähän jäi :).. 

Tänään en oo tehny viel oikeen mitään kiintoisaa. Koulus saatiin bilsan kokeet ja siit tuli 8, samal tunnil myös leikeltii kalaa ja se haisi ihan älyttömän hirveelle! :) käytii liikkatunnil ässäl ja Wilmal hakee rahaa sille! :) Koulupäivä meni nopeesti ja illal on treenit !:)


Oon muutes täs säästelly rahaa ja ensviikol ku saan kuukausirahan, saan täyteen 100e. :)! Oon ylpee ittestäni, koska ennen mä käytin mun kaikki rahat jossain 2 päiväs :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti